MOTRIO TÜRKİYE GENEL HÜKÜM VE KOŞULLARI

Renault MAİS, bu siteyi kullanıcılarının kişisel bilgileri kapsamında Motrio Türkiye için oluşturmuştur. Ayrıca hizmetlere erişim ve çevrimiçi randevu alma olanağı da sağlamaktadır. Sitenin kullanıcı tarafından kullanımı, bu sitede ilgili bölümde ayrıntıları verilen genel kullanım koşullarına ve yürürlükteki tüm yasalara uyulmasına tabidir. Siteye erişirken, sitede gezinirken ve siteyi kullanırken, Renault MAİS veya Motrio Türkiye ağının üyeleriyle yapmış olabileceğiniz diğer tüm sözleşmelerden üstün olan genel kullanım koşullarını kayıtsız şartsız kabul etmiş olursunuz.

Bu web sitesi aşağıdakiler tarafından yayınlanmaktadır: Renault MAİS


Fatih Sultan Mehmet Mah. Balkan Cad.No:47 Ümraniye-İstanbul GENEL HÜKÜM VE KOŞULLAR

Siteye erişiminiz ve siteyi kullanımınız aşağıda belirtilen hüküm ve koşullara ve ilgili tüm mevzuata uymanıza bağlıdır.


1-  TANIMLAR

İşbu hüküm ve koşulların amaçları doğrultusunda:

"Genel Hüküm ve Koşullar", amacı çevrimiçi Hizmet rezervasyonu ve yedek parçaya ilişkin hüküm ve koşulları belirlemek olan bu genel kullanım hüküm ve koşulları anlamına gelir.

İçerik", bunlarla sınırlı olmaksızın Site’nin yapısı, editoryal içerik, çizimler, illüstrasyonlar, resimler, fotoğraflar, grafik şemalar, markalar, logolar, kısaltmalar, şirket adları, görsel-işitsel eserler, multimedya çalışmaları, görsel içerik, ses ve ses içeriği ve Sitede bulunan diğer tüm içerikleri ifade eder.

“Öğeler", Sitede sunulan çeşitli işlevleri ve bilgi unsurlarını ifade eder.

“Hizmetler", bir Motrio Servisi tarafından gerçekleştirilen herhangi bir Araç bakım ve onarım işlemi anlamına gelir ve parça ve işçiliği içerir.

“Motrio Servisi", Motrio ağının bir üyesi olan ve Hizmetleri sunmak için bağımsız bir işletme olarak faaliyet gösteren tamir servisini ifade eder. Bağımsız bir işletme olan Motrio Servisi, özellikle Kullanıcıdan gelen bir istek veya soruya yanıt olarak Siteye ekleyebileceği her türlü bilgiden sorumlu olmaya devam edecektir.

Renault GRUP", Renault SAS ve RENAULT MAİS 'i içerir.

“Renault MAİS”, MAİS Motorlu Araçlar İmal ve Satış A.Ş. ’yi ifade eder.

"Site", Renault MAİS tarafından yayınlanan ve Unsurlara erişim sağlayan "Motrio.com.tr" sitesini ifade eder. Site, içerik i, yazılımları, programları, araçları (programlama, navigasyon vb.), veri tabanlarını, işletim sistemlerini, belgeleri ve Siteyi oluşturan diğer tüm öğeleri, RENAULT tarafından Sitede yapılabilecek güncellemeleri ve yeni sürümleri içerir.

“Kullanıcı", Türk hukuku uyarınca yükümlülük altına girebilen, kendi ihtiyaçları için, tamamen kişisel kullanım amacıyla, Hizmetlerden yararlanmak amacıyla Sitede gezinen, reşit (veya tam hukuki ehliyete sahip reşit olmayan) tüm gerçek kişileri ifade eder.

Araç", markası fark etmeksizin herhangi bir motorlu taşıt anlamına gelir.



2- SİTENİN AMACI


Site’nin amacı, bir tarafta Aracını Servise sokmak isteyen Kullanıcı ile diğer tarafta Servis hizmetini verecek muhtemel Motrio Servisi arasında iletişim sağlamaktır.


Kullanıcılar Siteyi kullanarak;

  Motrio Servisleri tarafından sunulan Hizmetler hakkında bilgi alabilir,

●  Servis (ler) i ve Araç için bu Hizmetleri verecek muhtemel bir Motrio Servisi’ni belirleyebilir,

●  Araçları için bir Motrio Servisi’nden çevrimiçi Servis rezervasyonu yaptırabilir,

●  Araçları için yedek parça siparişinde bulunabilirler.

●  Bu liste kapsamlı değildir ve Renault MAİS herhangi bir zamanda bu konuda hiçbir yükümlülük altına girmeden değişiklik yapabilir.


Renault MAİS, Sitede verilen bilgileri, özellikle de bir Hizmet için randevu oluşturma hüküm ve koşulları ile ilgili bilgileri istediği zaman ve önceden bildirimde bulunmadan değiştirme hakkını saklı tutar.

Çevrimiçi sipariş hizmeti haricinde, Site tarafından sunulan hizmetler ücretsizdir. Site’nin amacı göz önüne alındığında, Kullanıcı, Motrio Servisi tarafından herhangi bir Hizmetin verilmesinin (geçerli durumlarda, tamirhane ziyareti sırasında Motrio Servisi tarafından hazırlanan onarım siparişinin bir parçası olarak belirli bir fiyat tahmini hazırlamak da dahil) Kullanıcının ödemek zorunda olduğu Motrio Servisinin düzenleyeceği bir faturaya tabi olduğunu kabul eder.


3- SİTEYE ERİŞİM

Siteye şu internet adresinden erişilebilir: https://www.motrio.com.tr

Kullanıcı, Siteden bir Hizmet almak üzere randevu oluşturmak için aracının plakasını ve kişisel bilgilerini (adı, soyadı, telefon numarası, e-posta adresi) vermelidir.


4- SİTE KULLANIM LİSANSI

Renault MAİS, Kullanıcıya Site, İçerik ve Öğelerini kullanmak için kişisel, münhasır olmayan, geri alınabilir, devir ve temlik edilemez ve ücretsiz bir hak verir.

Bu lisans, Kullanıcıya yalnızca kendi ihtiyaçları amacıyla verilmekte olup, İçerik ve/veya Ögelerin tamamı veya bir kısmı ticari amaçlarla veya kâr amacıyla kullanılamaz.

Kullanıcıya, burada verilenler dışında Site, İçerik ve/veya Ögeler üzerinde başka hiçbir hak verilmemektedir.


5 – MOTRIO TAMİR SERVİSİ HİZMETLERİ

5.1. RANDEVU TALEBİ

Bir Hizmet almak üzere randevu almak için:

1-  Aracın plaka numarasını ve kilometresini girin

2-  Almak istediğiniz hizmet (ler) i seçin

3-  Hizmet yerini seçin

4-  Servisi seçin

5-  Bir veya daha fazla randevu aralığı seçin

6-  İletişim bilgilerinizi girin


5.2- RANDEVU ALMA

Kullanıcının seçtiği Motrio Servisi randevu talebini inceledikten sonra:

●   Kullanıcının önerdiği iki tarihten birini seçerek randevu talebini onaylar. Kullanıcıya ve Motrio Servisi’ne bir e-posta gönderilir veya

●   İki farklı tarih önererek randevunun başka bir tarihe alınmasını talep eder veya

●   Talebi reddeder.

Kullanıcı, Hizmetin sonunda bir e-posta veya bir çağrı alır.

Kullanıcı istediği zaman yeni bir randevu talebinde bulunabilir.



5.3- RANDEVU DEĞİŞİKLİĞİ


Kullanıcı veya Motrio Servisi, yapılan randevuyu reddederek randevuda değişiklik yapabilir. Bir değişiklik üzerine her iki taraf da diğerinin kararından telefon ve/veya e-posta yoluyla haberdar edilir. Bu durumda:


  •  Kullanıcı yeniden randevu talebinde bulunur veya
  • Motrio Servisi, randevuyu değiştirmek için Kullanıcı ile iletişime geçer.


5.4- MOTRIO TAMİR SERVİSİNİ DEĞİŞTİRME:

Bir randevu talebinden veya önceden yapılmış olan bir randevudan sonra Kullanıcı, randevuyu iptal ederek seçtiği Motrio Servisini değiştirebilir. Kullanıcıya ve Motrio Servisi’ne randevu iptalini bildiren bir e-posta gönderilir. Kullanıcı daha sonra yukarıda 5.1'de açıklandığı gibi istediği Motrio Servisi’ni seçerek yeni bir randevu talebi oluşturabilir.


5.5- RANDEVUNUN İPTAL EDİLMESİ


Kullanıcı istediği zaman randevuyu iptal edebilir. Motrio Servisi’ne, randevunun iptal edildiğini bildiren bir e-posta gönderilir ve/veya bir arama yapılır. Randevu iptallerinin en az 24 saat önceden bildirilmesi tavsiye edilir.

Randevu almak, Kullanıcıya karşı kesin bir taahhüttür ve mümkün olan durumlarda Kullanıcı, gelemeyeceği durumlarda doğrudan atölye ile iletişime geçerek randevuyu iptal etmelidir. Kullanıcı, randevuyu makul bir süre önceden bildirimde bulunarak iptal etmedikçe, Motrio Servisindeki randevusuna gitmemenin tüm sonuçlarına katlanır.


5.6- HİZMET SEÇİMİ VE BİLGİ GİRİŞİ


Kullanıcı, ih tiyaçlarına en uygun Hizmeti seçmekle yükümlüdür. Her durumda, Motrio Servisi Aracı teslim aldıktan sonra Aracı kontrol edecektir. Bu kontrolün sonunda yapılan arıza teşhisi ile Motrio Servisi randevu alınan Hizmeti onaylayabilir veya bunun yerine veya ilave olarak Aracın durumuna uygun başka bir Hizmet önerebilir. Bu doğrulama ve kontrol sonunda yapılan teklif, Motrio Servisi’nin Aracın teslim edildiği tarihte yürürlükte olan Genel Tamir Hüküm ve Koşullarına uygun olarak gerçekleştirilecektir.


Renault MAİS ve Motrio Servisi, Randevu Alma sırasında kullanıcının yanlış bilgi girmesinden kaynaklanan hatalardan sorumlu değildir.


5.7-

HİZMET ÜCRETLERİ

Sitede, Hizmet ücretleri hakkında bilgi veya bir Motrio Servisi'nden alınan randevu kapsamında seçilen Hizmetler için bir fiyat teklifi verilmez. Kullanıcı, fiyatı öğrenmek için Hizmet almak istediği Motrio Servisi'ni arayabilir.

Motrio Servisi’nin talep edilen Hizmetin fiyatı hakkında Kullanıcıya verdiği her türlü bilgi yalnızca kolaylık amaçlı ve gösterge niteliğindedir ve yukarıdaki madde 5.5'te belirtilen arıza tespitine ve bunun sonucunda verilecek tavsiyelere tabidir. Renault MAİS, Motrio Servisi tarafından Kullanıcıya verilen fiyatlarla ilgili olarak hiçbir sorumluluk kabul etmez ve hiçbir koşulda Motrio Servisi tarafından sağlanan bilgilerin doğruluğunu garanti etmez. Hizmetin nihai fiyatı, Hizmet verilmeden önce Motrio Servisi’nin hazırlayıp Kullanıcının imzasına sunduğu onarım emrine ve Hizmet verilmeden önce Motrio Servisi’nin sorumluluğu altında Kullanıcının bilgisine sunulan Motrio Servisleri Genel Tamir Hüküm ve Koşullarının hüküm ve koşullarına bağlı olarak değişebilir.


5.8- GERİ BİLDİRİM VE MEMNUNİYET ANKETLERİ

Bir Kullanıcı Sitede sunulan hizmetlerin işlevleri veya performansı hakkında geri bildirim verirse (hataların belirlenmesi, iyileştirme önerileri, vb.), Kullanıcı, hiçbir kısıtlama veya ödeme olmaksızın bunların uygulanması ile ilgili tüm hak ve menfaatleri Renault MAİS ’e vermeyi taahhüt eder. Buna ek olarak, Kullanıcı, Site hizmetlerinin veya Motrio Servisi Hizmetlerinin kalitesini değerlendirmek amacıyla Hizmetler sağlandıktan sonra e-posta yoluyla bir memnuniyet anketi alabilir. Kullanıcı bu ankete yanıt verip vermemekte tamamen özgürdür ve bu konuda hiçbir yükümlülük altında değildir.


6- KULLAN

ICININ YÜKÜMLÜLÜKLERİ

Kullanıcı, Siteyi ulusal ve uluslararası mevzuata uygun olarak kullanmayı taahhüt eder. Kullanıcı özellikle şunları taahhüt eder:


●  Mevcut Genel Hüküm ve Koşulları dikkate alacak ve bunlara uyacaktır,

●  Siteyive/veya İçeriğini, geçici ve/veya kısmen dahi olsa hiçbir yöntemle ve hiçbir biçimde çoğaltmayacaktır,

●  Sitenin yazılım bileşenlerine erişmeyecek ve/veya bunları kullanmayacaktır,

●  İçeriği kopyalamak amacıyla ve/veya Sitenin düzgün işleyişini bozabilecek yazılım veya süreçler kullanmayacaktır,

●  Sitenin, Öğelerin ve/veya İçeriğin tamamını veya bir kısmını uyarlamayacak, değiştirmeyecek, tercüme etmeyecek, yazıya dökmeyecek, derlemeyecek, kaynak koda dönüştürmeyecek, birleştirmeyecek veya sembolik koda dönüştürmeyecektir,

●  Siteyi dışa aktarmayacak ve/veya diğer bilgisayar programlarıyla birleştirmeyecektir,

●  Bir korsanlık eyleminden ve/veya Sitenin ve/veya İçeriğinin yasa dışı veya sözleşme dışı kullanıldığından haberdar olursa Renault MAİS ’i bilgilendirecektir,

●  Sitenin veya Site üzerinden erişilebilen bir Öğenin düzgün çalışmasını etkileyebilecek bilgisayar ve/veya işlev arızalarına yol açabilecek herhangi bir değişiklik yapmayacak ve/veya virüs veya kötü amaçlı kodlar yerleştirmeyecektir,

● Sitenin düzgün çalışmasına hiçbir şekilde müdahale etmeyecektir,

● Siteyi genel ahlaka ve kamu düzenine aykırı bir içeriği (ırkçı, siyasi, dini, pornografik veya cinsel nitelikli içerikler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere) yayınlamak, indirmek veya aktarmak için kullanmayacaktır.


Kullanıcı, Site’nin Kullanımından tek başına sorumlu olduğundan, Renault MAİS ’in veya Motrio Servislerinin, Kullanıcının Siteye erişiminden veya Siteyi kullanımından veya Site’nin veya herhangi bir Ögesinin çalışmasının kesintiye uğraması, durdurulması veya değiştirilmesinden kaynaklanan doğrudan veya dolaylı zararlardan ve özellikle maddi zararlardan, manevi zararlardan, veri veya program kayıplarından veya mali zararlardan sorumlu tutulamayacağını kabul eder.

Kullanıcı formları doldururken, yorumlarının içeriğinin:

●  Doldurduğu formun amacı ile ilgili olmasını,

●  (i) felsefi, siyasi, dini veya sendikal görüşler veya (ii) şiddet içeren, kaba, müstehcen, saldırgan, genel ahlaka aykırı, din propagandası yapan, karalayıcı veya nefret saçan ırkçı, etnik veya cinsel nitelikli ifadelerle formun amacını saptırmamasını,

●   Renault MAİS ’in marka imajına veya Motrio ağının marka imajına ve daha genel olarak RENAULT Grubunun çıkarlarına zarar vermemesini sağlamayı taahhüt eder.

Yukarıdaki kısıtlamalardan herhangi birinin ihlal edilmesi durumunda, Renault MAİS, kendi takdirine bağlı olarak ve önceden haber vermeksizin kullanıcının talebiyle ilgili işlemleri durdurma ve yasal işlem başlatma hakkını saklı tutar.


7- SORUMLULUKLAR

7.1- SİTENİN KULLANIMI

Geçerli yasa ve yönetmeliklerin sınırları dahilinde, Renault MAİS veya Motrio ağının üyeleri, Sitenin Kullanıcı tarafından kullanımıyla ilgili hiçbir sorumluluk üstlenmez ve Sitenin hızı veya işlevine ilişkin açık veya zımni hiçbir garanti vermez. Siteye erişim teknik nedenlerle geçici olarak durdurulabilir. Mümkün olan durumlarda, teknik ekipler sorunu mümkün olan en kısa sürede çözmek için ellerinden gelen çabayı gösterecektir.

Renault MAİS, Sitedeki bilgileri herhangi bir zamanda ve önceden haber vermeksizin değiştirme hakkını saklı tutar ve Renault MAİS ve/veya bağlı kuruluşları ve Motrio Servisleri bu durumdan dolayı sorumlu tutulamaz.

Siteye erişim ve Sitenin kullanımı Kullanıcının kendi sorumluluğundadır. Telefon ve bilgisayarlarında bulunan verileri ve/veya yazılımları saldırılara karşı korumak için uygun tedbirleri alma sorumluluğu Kullanıcıya aittir.

Her halükârda, Renault MAİS aşağıdakilerden kaynaklanan sorumluluklardan muaftır:

  Kullanıcının bu Genel Hüküm ve Koşullara uymaması,

●  Bilinçli bir şekilde yapılmış olsun veya olmasın, Kullanıcıya veya üçüncü bir tarafa atfedilebilen kötü niyetli bir eylemden, yazılımdan, ekipmandan (akıllı telefon, tablet vb.) veya Kullanıcının arayüzünden veya başka bir ürününden veya sağladığı bileşenden dolayı Site’nin arızalanması.

●  Nedeni ne olursa olsun, Kullanıcının bilgisayarının ve/veya iletişim ağının arızalanması.

Renault MAİS, Sitenin herhangi bir hata veya anomali içermediğini veya özellikle arızalara, kesintilere, bozulmalara veya veri veya bilgi kayıplarına yol açabilecek virüs kaynaklı saldırılara açık olmadığını garanti etmez.


7.2. -MOTRIO SERVİSLERİ TARAFINDAN SUNULAN HİZMETLER

Site, münhasıran Kullanıcılara Motrio Servisleri ile iletişime geçerek servisin sunduğu bir Hizmeti almak üzere randevu alma hizmeti sunmaktadır.

Motrio Servisi, bir Araç için verdiği Hizmetlerden tek başına sorumludur ve Renault MAİS, Motrio Servisi tarafından Hizmetlerin veriliş şekliyle ilgili olarak ve özellikle de fiyatlarla ilgili olarak verilen bilgilerden (işçilik ücreti, randevuların müsaitliği vb.) sorumlu tutulamaz. Genel olarak, Motrio Servisi’nin Hizmeti, Motrio Servisi Genel Onarım Koşullarının hüküm ve koşullarına tabidir.

Motrio Servisleri Site üzerinden çevrimiçi fiyat teklifi vermemektedir ve ancak randevu verilen Aracı inceledikten ve Kullanıcı Aracın onarımı için bir iş emri imzaladıktan sonra talep edilen hizmeti verecektir.

Ayrıca Renault MAİS, Kullanıcının veya Motrio Servisi’nin ihmalinden kaynaklanan fiillerden sorumlu tutulamaz. Renault MAİS, bir Kullanıcı ile bir Motrio Servisi arasında nedeni ne olursa olsun Renault MAİS ’e atfedilemeyen bir ihtilaf ortaya çıkması durumunda hiçbir sorumluluk kabul etmez. Renault MAİS, Motrio Servisi tarafından bir Servis Hizmetinin verilmemesinden veya yetersiz verilmesinden ve bunun sonuçlarından sorumlu tutulamaz.


8- KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

Sitenin ve Hizmetin kullanımı, Renault MAİS ve Motrio Servislerinin, Kullanıcının kimliğinin doğrudan veya dolaylı olarak tanımlanmasını sağlayan kişisel verilerini toplamasını gerektirebilir. Kişisel verilerinizin işlenmesi veya çerezler hakkında daha fazla bilgi edinmek için https://motrio.com.tr/privacy-policy bağlantısını tıklayın.


9- FİKRİ MÜLKİYET

9.1- Site ve İçerik, fikri ve mülkiyet hakları ile korunmaktadır.

9.2- Site bir bütün olarak ve Site’nin her bir ögesi (fotoğraflar, metinler, sloganlar, markalar, logolar, resimler ve çizimler, sesli veya sessiz hareketli diziler) Renault MAİS ’in veya Renault MAİS ’e bunları kullanma yetkisi veren hak sahiplerinin mülkiyetindedir.

9.3 Sitedeki bilgi ve materyalleri hiçbir biçimde kopyalayamaz, değiştiremez, çoğaltamaz veya başka bir şekilde siteye müdahale edemez veya haklarımıza aykırı herhangi bir eylemde bulunamazsınız. Telif Hakkı Renault MAİS ’e aittir. Tüm haklarımız kesinlikle saklıdır.


10- İLETİŞİM

Kullanıcı, sitenin üstbilgi kısmında verilen destek e-posta adresini kullanarak müşteri destek hizmeti talep edebilir.

Bilgi talebi, idari bölümdeki Müşteri Hizmetleri Departmanına iletilecektir.

Kullanıcı, adını, e-posta adresini, telefon numarasını, talebin konusunu ve talebi açıklayan mesajı girmelidir.


11- SİTENİN KULLANILABİLİRLİĞİ

Renault MAİS, Siteye erişimin, Siteye danışmanın ve Site’nin kullanımının güvenli olmasını sağlamak için her türlü çabayı göstermeyi taahhüt eder.

Mücbir sebepler veya Renault MAİS ’in kontrolü dışındaki bir olayın meydana geldiği durumlar dışında ve Site’nin düzgün çalışması için gerekli arıza ve bakım çalışmaları olmadıkça, Siteye sürekli olarak erişilebilir.


12 UYGULANACAK HUKUK- İHTİLAFLARIN ÇÖZÜMÜ

12.1- Bu Genel Hüküm ve Koşulların dili Türkçedir.

12.2- Site ve bu Genel Hüküm ve Koşullar, Türk hukukuna tabidir. Bu Genel Hüküm ve Koşulların yorumlanmasından ve/veya kullanımından kaynaklanan her tür ihtilaf sulh yoluyla çözülmelidir. Sulh yoluyla çözüm bulunamaması halinde;

●  Türkiye Cumhuriyeti mahkemelerinin münhasır yargı yetkisini kabul edersiniz.

12.3- Her durumda Kullanıcı, geleneksel arabuluculuğa veya başka herhangi bir alternatif uyuşmazlık çözüm yöntemine başvurabilir.


13- GENEL HÜKÜM VE KOŞULLARIN GÜNCELLENMESİ

Renault MAİS, bu Genel Hüküm ve Koşulları önceden haber vermeksizin, herhangi bir zamanda ve Kullanıcıları önceden bilgilendirmeden değiştirme ve güncelleme hakkını saklı tutar. Uygulanabilir olduğu durumlarda, değişiklikler ve güncellemeler Sitede yayınlanır yayınlanmaz Kullanıcı için bağlayıcı olacaktır ve Kullanıcı Siteye her bağlandığında güncel Genel Hüküm ve Koşulları takip etmekle yükümlüdür.


14- MUHTELİF HÜKÜMLER

14.1. FERAGAT ETMEME

Kullanıcının, Renault MAİS ’in veya Motrio ağının herhangi bir üyesinin işbu Genel Hüküm ve Koşullarının bir hükmünden yararlanmaması, o hükümle bağlantılı menfaatlerinden geçici veya kesin olarak feragat edildiği şeklinde yorumlanmayacaktır ve bu hüküm geçerli olmaya devam edecektir.


14.2- GENEL HÜKÜM VE KOŞULLARIN BİR MADDESİNİN GEÇERSİZ OLMASI

Bu Genel Hüküm ve Koşulların bir veya daha fazla hükmünün yürürlükteki düzenlemeler, yönetmeliklerdeki bir değişiklik veya yetkili bir mahkemenin nihai kararının ardından geçersiz, hükümsüz veya yazılı olmadığı ilan edilirse, diğer hükümler aynı kapsamda geçerli olmaya devam edecektir ve Renault MAİS, ilgili koşullar ışığında bu Genel Hüküm ve Koşullarda gerekli değişiklikleri yapma hakkını saklı tutar.


14.3- MÜCBİR SEBEPLER

Türkiye Cumhuriyeti mahkemeleri içtihatları tarafından genellikle kabul edilenlere ek olarak, sayılan şu olaylar açıkça mücbir sebep olarak kabul edilir: kötü hava koşulları, resmi ve yasal mercilerin kısıtlamaları ve değişiklikleri, bilgisayar arızaları ve telekomünikasyon tıkanıklıkları, Renault MAİS sunucularının arızalanması ve Renault MAİS ’in kontrolü dışındaki her türlü olay.

 

 Son güncelleme: Ağustos 2023